stephaniesliv

Out from under .

Kategori: Allmänt

(It's today). Jag kan inte äta. Tack och lov för att jag somnade igår. För igår ville jag bara dricka för att glömma. Sådär man egentligen inte ska göra, men är det ända som direkt och kortsiktigt hjälper. Så som jag brukat göra för några år sen när allting var uppochner. Men det ger mig ännu mer ångest. Så istället bakade jag scones och drack te framför tvn med Micke. Thank god för mitt sunda förnuft denna gång. Dock vaknade jag så ångestfylld, rädd och nerkörd nyss så jag vet inte vad. Jag fungerar inte för tillfället. Det tog mig 3 gånger för mig att förstå att jag skrev fel lösenord när jag skulle logga in på bloggen. Jag försöker mitt bästa för att ta starka steg i rätt riktning, men aldrig har några få fotsteg känts som ett långt maraton. Ska försöka klara upp allt det här svamlande i ett inlägg ikväll. Innan någon skickar iväg mig för att skaffa hjälp. Men ni förstår nog sen... Förresten, godmorgon.

Kommentarer

  • H säger:

    Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej

    När priset går upp kommer själen gå ner

    Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej

    Du kan sluta o leta det finns inga fel

    2009-10-04 | 22:26:27

Kommentera inlägget här: