stephaniesliv

leave the world behind .

Kategori: Allmänt

Är galet seg. Är hemma nu i väsby, och mår bra. Träffade Maria inne i stan tidigare, vilket var väldigt trevligt:) Idag blev Nelson 10 månader, så vi säger grattis! Den lilla sötkorven<3 Har egentligen inte så mycket mer att säga. Längtar till imorgon. Ska nog shoppa lite med mamma och sen blir det utgång med tjejerna. Dock vet jag verkligen inte vad jag ska ha på mig eftersom jag lämnade partykläderna i garderoben hemma i Norrtälje...DOH! Haha, klantröv. Fick säkert hem min kjol från Nelly idag också, fast jag hann inte kolla i brevlådan, suck. Så nu blir det att hitta ett par budgetklackar imorgon, tillsammans med en snygg klänning eller något. Hursomhelst, ska nog titta på en till film med mamma nu.
Imorgon får du tårta, min lilla prins<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: