stephaniesliv

less .

Kategori: Allmänt

Åh, varför ska det alltid bli så sent nuförtiden?! Känns som att man ligger sömnlös varje natt. Sover ju bara på lektionerna hela tiden också... bra där. Egentligen borde jag plugga som en galning just nu, men jag orkar inte. Jag förstår inte mina anteckningar eftersom vi hoppar iväg från ämnet stup i kvarten (minuten). Men om jag ska orka med torsdag, fredag och lördag så lär jag ju ta och lägga mig nu. Läsa igenom skiten (för vad mer kan jag egentligen göra?) och sen mysa ner mig i sängen. Dock känner jag mig ensam... Har inte känt såhär på jättelänge. Det är en jobbig känsla, att bara ligga där helt själv. Även fast Nelson ligger och gosar sig vid knävecket så, ja... vad säger man?! Mysnödig? Bara en liten kram skulle sitta perfa! Säger godnatt nu anyways.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: