stephaniesliv

Hejdå -

Kategori: Allmänt

Vill lägga mig ner och bara försöka känna att jag kämpar för överlevnad. Just nu vill jag bara inte någonting. INGENTING! Jag vill inte, jag vill inte att mitt hjärta ska slå okontrollerat. Please my darling, just let go -
p.s jag är för full för detta. När jag säger full, menar jag full som att jag kommer vakna imorgon med saker skivet över mitt bröst. Som att inte veta vad jag håller på med. Som att gå upp om några timmar och ha ångest. Som att jag borde VERKLIGEN säga godnatt nu. I love you guys. P.s igen - jag har en ny "jag cyklar på fyllan film"!!!!

Kommentarer

  • Chris säger:

    du skulle ju INTE göra en ny sådan film xD haha, knas <3



    ps. jag förbehåller mig rätten att sno en bild från dig :P

    2009-10-15 | 11:38:40
    Bloggadress: http://asianhit.blogg.se/
  • Evelina säger:

    hahaha! partypinglan jag vill se bilder från igår! soptunnan <3 ses sen!

    2009-10-15 | 12:53:00
    Bloggadress: http://heartbreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: