stephaniesliv

första dagen avklarad .

Kategori: Allmänt

Vad får jag nu? Får jag någonting? Får jag känna mig lycklig, eller ska jag gå runt som en out spacad varelse och känna mig helt jävla osäker på allt som jag får intryck utav. Får jag ställa mig och gråta när jag vill? Slipper jag gå och le åt alla jag ser hela tiden? Jag tänker fan inte bryta ihop nu. Men snälla får jag när ingen ser? Får jag ställa mig upp och skrika från mitt fönster att det är så jävla orättvist alltihopa. Får jag gå och lägga mig och slippa gå upp imorgon, för mitt hjärta ligger så tungt i sängen så att jag inte klarar av att komma upp. Fast även när alla frågar så ler jag och säger "Jo, jag mår helt ok". Varför ska jag vara så jävla trevlig när man håller på att vissna inuti, då är det väl för en gångs skull vettigare att man får skrika och svära åt alla, medan man själv blir serverad massa kärlek. Åt helvete med det här...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: