stephaniesliv

base .

Kategori: Allmänt

Hej bloggen och alla läsare! Har varit ute och gått med Nelson sen jag kom hem. Lagat lite mat har jag också gjort. Ett par askalasiga wraps som satt helt orgasmiskt i munnen, haha! Skämtåsido. Det har uppstått ett problem... Grannen under mig har införskaffat ett ljudsystem. Det råkar vara så att jag har patent på att störa mina grannar med hög musik, och vad fan gör man då?! Nee, detta håller inte, ska vara värre (värst). Så här kan vi inte ha det. Det är JAG som ska få alla post-it lappar med klagomål, ingen annan! Vet att pappa har en hemmabio som skräpar hemma hos honom. Basen är väldigt kalas på den. Jajjemensan.
Annars har jag haft en trött och lång dag. Det blir mörkt alldeles för fort nu, och det blir inte bättre:/ Somnade ett antal gånger på lektionen också, känns ju lagom ambitiöst... Måste gå och lägga mig i tid idag!
Bild från turistgalan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: