stephaniesliv

Varför ?

Kategori: Allmänt

Varför snokar idioter runt och lägger sig i? Varför? Varför? Snälla svara på frågan, tack. För jag blir så nyfiken på vad som är så jävla intressant med att tro att ni sitter och läser er morgontidning när det är mitt liv ni rotar igenom. Jag brukar oftast inte bry mig. Jag är jag, och jag står för det jag gör, säger och tycker. Men när människor använder allt emot mig så kräks jag i munnen. OM jag nu vill uttala mig om något så gör jag det för att jag valt att göra det. Jag sitter aldrig i något gisslandrama här framför datorn varje gång jag publicerar ett blogginlägg. Ingen säger åt mig vad jag ska skriva. Och jag skriver inte i den här bloggen för att hänga ut någon. Varför skulle jag göra det? Så ni kan ha något att prata om i 3 veckor. Nejtack, då måste jag börja ta betalt för att ni kan underhålla er på mina ord. Så om ni bara kan ta och köra upp datormusen i eran söta lilla röv så vore jag tacksam, så säger vi att det är kvitt. Fuckers.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: