stephaniesliv

min dag .

Kategori: Allmänt

Börjar med att jag glömmer busskortet hemma (som vanligt). Halvvägs till Upplands Väsby fattar jag att jag även glömt plånboken hemma. Väl framme hos veterinären blir det ingen billig slant man behöver lägga ut heller, för endast en liten undersökning. Sen bestämmer sig tele2's nät för att fucka lite. Kan inte köpa ny smsbiljett. Åker hem till mamma för att mata Nelson. Åker tillbaka, samma fel på nätet så jag kan inte skicka sms. Sen när vi kommer till Järva krog så ska Rysslands president åka förbi, eller ja, vi får vänta i bussen ungefär 45 min, SEN åkte han förbi. Men mina kära vänner, då kan ni väl inte tänka er att något så olyckligt som att jag får gå hem i regnet från bussen kunde inträffa sen? Fuck it.

Men hyresvärden ger oss 500 kr imorgon som kompensation för lite saker här = hej systemet. hej fest fre-lör. hejdå ångest.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: