stephaniesliv

It does not matter .

Kategori: Allmänt

Hemma igen. Skönt, kanske helt ovärderligt? Under kvällen har jag hunnit boka biljetter till London. Så packad att jag knappt slår rätt kortnummer, men det är whatever. Jag fick bokningsbekräftelsen på mailen. Jag har också pratat om hur det är att vara bortskämd med Hannah. Hannah, som jag för övrigt åker till London med. & när? Jo jag upprepar förra året och utsätter mig själv för det värsta jag vet på min självaste födelsedag. 28e jan. baby!

Jag har också konstaterat att det inte spelar någon roll hur mycket jag bedövar kroppen. Jag längtar efter dig. Jag verkligen längtar. Jag vill ligga i din famn och le där inne. Vara glad. Det är så jag egentligen vill försvinna bort, inte med hjälp av alkohol och tobak. Men om tid är det du behöver, så ska du få en evighet. Även fast det gör ont. 1000 andra försöker, men det är dig jag tycker om. Vad mer kan jag säga. Hjärtat har aldrig fel, Du är så jävla speciell<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: