stephaniesliv

gone .

Kategori: Allmänt

Det gjorde ont i hela mig. När jag stängde dörren efter dig. Och när låset gick igen brast det bara. Jag fick ingen luft, det var som att jag stängdes in. Det fanns inget annat att göra än att byta om och springa ut ingenstans. I mörkret. Tappa andan. Känna hjärtat slå hårdare och hårdare. Känna att jag blev bedövad från smärtan. Och då slutade tårarna forsa. & nu är mina kinder som två lena saltkar. Allt bara känns förjävligt. Man kan aldrig hjälpa vad man känner. Speciellt inte nu. När lilla jag precis fann mig så fint i din famn, o nästa sekund var du borta. När lilla jag egentligen inte ville att du skulle gå... Stark enda in i slutet, tills du gick.

& nu vill jag bara försvinna. Det gör så ont... "Du var det vackraste som hänt mig, sen själen min blev såld".

Kommentarer


Kommentera inlägget här: