stephaniesliv

full pott .

Kategori: Allmänt

I did it! Fick full poäng på tentan vi hade för några veckor sen, så jag mår inte helt jävla fel just nu:) Dock mår jag inte så bra rent fysiskt. Mår riktigt jävla illa. Har sätt till att knarka lite Kan jang nu, får hoppas att det hjälper. Ska även stanna hemma imorgon så jag får vila upp mig. Tror många gör felet att kämpa sig till skolan/jobbet när förkylningen håller på att bryta ut, men jag vilar istället. Hellre borta 1 dag och kurerar mig än att masa mig till skolan och försöka vara med överallt så jag istället blir sjuk i 2 veckor. Jag som trodde att jag var stålkvinnan som hade världens bästa immunförsvar, men icke. Eller ja, jag kanske hade det -sen kom lördag.
Snälla, gör mig frisk till torsdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: