stephaniesliv

ehh....

Kategori: Allmänt

"men knulla så att alla ser istället" det är den sista meningen jag minns min dröm... Det här börjar bli helt obehagligt nu. Mina drömmar. Men efter en kväll där folk klär av sig nakna, sprutar ner korridoren med pulver och securitas görs sitt första besök här på Abbe 12 så lär ju ens undermedvetna fucka sig rejält. Typ som att jag söker nån som vill ha en söt liten trevlig ickerökande inneboende tills vidare. Jag kan laga mat, städa, putsa skor, tvätta, diska, rengöra toaletterna, servera mellanmål, massera och många andra saker. Kan ju fan inte bo här längre, det spårade ur för länge sen. Jag skäms! Det gör inget om jag så måste bo på en vind... Bara den är isolerad.

Kommentarer

  • Hannah Zingmark säger:

    Du kan bo hos mig. Jag behöver någon som städar och lagar mat.

    2009-11-29 | 04:08:56

Kommentera inlägget här: