stephaniesliv

det suger lite .

Kategori: Allmänt

Kände mig pigg som en glad kotte innan jag gick och la mig. Men så skulle denna jävla hosta komma tillbaka och spöka vid halv 6 imorse. Trodde att jag skulle bli helt galen.. Tillslut gick jag upp och drog i min min hostmedicin med lite morfin i, sen sov jag gott vill jag lova. Var dock tvungen att gå och upp ställa in ett kundbesök jag hade ni vid 10:00. Kändes dumt och pinsamt, men nu är det gjort! Om man spenderade sin tid på att dalta om allt som är pinsamt skulle det finnas allt för lite tid över till att känna sig nöjd med något. Så jag säger istället att jag är nöjd över mitt beslut att stanna hemma och vila upp mig nu. Tror dock att jag ska försöka somna om nu och sen gå till skolan efter lunch så att det inte blir som igår då jag bara satt och rullade tummarna då jag faktiskt mådde rätt så bra. Nu ropar min varma och sköna säng efter mig, hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: