stephaniesliv

blä .

Kategori: Allmänt

Nu känner jag hur min förkylning smyger sig på igen. Jag orkar fan inte vara sjuk igen. Därför tänker jag kämpa och slåss för att slippa det en gång till. Har redan missat tillräckligt mycket i skolan -och det är tenta imorgon. Sitter och läser igenom lite nu... Finns det något hemskt icke inspirerande som att läsa sig till saker? Jag vill göra, forma och ta del av situationer. Känner mig som en robot som ska omprogrameras. Usch:/ Har hällt i min en brustablett och sen blir det kan jang för hela slanten. Har ändå mått bra sen i torsdags (vilket var ett mirakel). Men det smartaste draget var kanske INTE att festa från tors-söndag morgon. Äh... Nu ska jag ta och göra lite god mat.

Kommentarer

  • Lily [ L i n d a . B l o m ] säger:

    Svar: Åhh! TACK snälla :D

    2009-11-08 | 19:57:12
    Bloggadress: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här: