stephaniesliv

beautiful, dirty, rich .

Kategori: Allmänt

Har precis gjort Norrtälje. Avslutades med glögg och lussebullar på Trädgården. Man har alltså varit på business hela förmiddagen nu. Gått in i butiker och raggat utställare till festmässan. Hann med lite shopping däremellan också. Klart man lägger in shopping i sitt arbetsschema. Så kommer det alltid vara, hihi. Ska äta lite, och sen blir det Stockholm för att växla pengar. Om man nu har några pengar kvar dvs... Ska ändå inte shoppa i Barcelona. Tänkte vara kulturell. Kulturell vs. överviktig resväska... Ni som känner mig väl vet att jag behöver bärhjälp på fredag från Arlanda. Det blir ju aldrig som man tänkt sig så att säga:D
Kommer sakna min älsklingskorv när jag är borta. Har nog aldrig varit ifrån honom så länge som det kommer bli nu:( Men jag vet att mamma kommer att ta hand om dig.... Bortskämd är vad du kommer att bli, men det är du värd. Älskling<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: