stephaniesliv

all the small things .

Kategori: Allmänt

Är vaken. Klarvaken för att vara exakt. Hur nu det går ihop... Men idag är det söndag, och de brukar vara fullkomligt värdelösa. Man mår bara dåligt och är trött. Jag förstår fortfarande inte hur jag lyckades komma igång igen igår, men det spelar ingen roll. Kul hade jag:) Först var vi nere i Norrtälje utan för kollektivet/fängelset/big brother/area 51(?). Jag drack vin ur ett litet tetrapaket med sugrör (med en vacker groda på). 22:50  racar vi till donken för att köpa glass. Och sen gjorde vi ett litet stopp på vägen, ner på stan för att sedan göra campus. Jag måste sååååå moppa mitt golv idag. Och efter det kan man summera kvällen ungefär såhär: Gitarrer som går av, allsång i korridoren, lite för mycket vin, vackra ögon and so on. Måste ta mig upp nu, även fast det tar emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: