stephaniesliv

äckliga måndag .

Kategori: Allmänt

Vaknade vid ungefär 01:00 av att min granne kommer hem och röjer i sin lägenhet. Karma? Sen tar det mer än en timme för mig att somna om. Jag är rädd, ensam och förtvivlad över alla ljud från överallt. Kändes ju lagom stabilt. Att jag sedan vaknar vid c.a 03:00 av att Nelson gör konstiga ljud gör inte saken bättre. Försöker få honom att sova så nära mig som möjligt ifall något skulle hända. Det lät som att han inte fick någon luft eller att han snarkade till. Läskigt:/ Som pricken på iet så har jag haft något i mitt öga hela jävla natten.... Och det sitter kvar än eftersom jag är så lat och inte gått upp ännu.

Dessutom försov jag mig till 12. För jag har lyckats sms:a min kära lilla Chris i sömnen också....HAHA. Hur fan lyckas man? Jubelidioten kan kåras redan på en måndag, starkt jobbat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: