stephaniesliv

Working onsdag.

Kategori: Allmänt

O'hoj! 

Kom precis in från en promenix med lilla Nelson. Skönaste på länge. Jag bara älskar att vi bor här ute. Nära till stan, nära till flygplatsen och nära till den underbara naturen! Jag har verkligen tur att kunna gå runt bland öppna fält och gröna skogar. Även fast man hör motorvägen susa i bakgrunden en bit bort så har jag nära till ett paradis. Fantastiskt! Om jag tröttnar kan jag åka till arlanda och bara dra iväg;) (yes, i wish...)

Har jobbat idag. Måste säga att det kändes väldigt tradigt att stå där när det inte fanns så mycket att göra. Man vill ju JOBBA när man är på jobbet. Annars känns det som att jag skulle kunna ligga på en filt utomhus och ha en glass i munnen. 

Nu ska jag försöka njuta lite av att vara inne i värmen, för det var lite småkyligt ute. Hörs!


Sötnosen i helgen<3 I lördags var det 2 månader sen han flyttade till oss!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: