stephaniesliv

Water dreams.

Kategori: Allmänt

Godmorgon! (lyssnar fortfarande på låten nedanför, så jävla underbar!!!)

Härligt med lite solstrålar igen känner jag, hoppas att vinden avtar också. Jag vaknade ur en konstig konstant dröm imorse. Jag var lycklig uppe på kanten av en simbassäng. Massvis med gamla simkompisar var där och vi snackade om allt möjligt. Gamla simtränare o allt, så otroligt kul. Men det kanske inte är så konstigt att jag drömde det när det faktiskt kommer att bli en liten "reunion" den 30e maj! Då säger vi hejdå till den gamla goa simbassängen här i Väsby. Den som så många av oss haft underbara stunder i och välkomnar den nya simhallen som kommer att stå helt klar senare i sommar. Wohoo! 

Nästa vecka är det även avslutning för måndagsgrupperna på simskolan. Kommer både bli skönt och trist, men det kommer igång i augusti igen. Måndagar brukar vara komiska på sitt lilla sätt, samtidigt som de kan vara lite påfrestande, haha. Äsch, man får roa sig på annat sätt i några månader.

Jag har lite gamla bilder från simningen på någon hårddisk någonstans. Vore lite kul att posta upp några bilder här faktiskt, så jag återkommer när jag hittat dem! 

Kram sålänge (release meee)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: