stephaniesliv

Trött som ett djur!

Kategori: Allmänt

Halloj! Inte har man fått mycket sömn inatt inte... Vet inte varför, men jag låg och vred på mig som en orm fram till tvåtiden. Jag är en sån människa som behöver min skönhetssömn, och mår därför inte tipptopp. Ännu värre är att min arbetsdag börjar halv 11 och slutar kvart över 8, jippie. Men, varför ska man klaga egentligen. Om jag ville skita i allt kan jag stanna hemma och säkerligen få sparken från mina båda jobb, vilket är det sista jag vill, så jag kniper munnen och drar på ett fint (morgontrött) leende istället. Positiva tankar var det här! 

Har suttit och skrivit lite mail här på morgonen och fixat lite saker. Ska försöka byta den där selen jag pratade om att jag beställde till Nelson. Ja, jag tänkte ju inte så långt att han faktiskt växer så att det knakar. Så när jag fick hem första selen så fick han den inte ens över huvudet. Så jag ska skicka tillbaks den nu så jag kan få en större storlek. Suck. Jag är likadan själv. Jag tänker att jag kommer att kanske gå ner minihandtagen runt midjan och köper den lilla storleken, men alla vet ju att sånt bara inte händer (om man inte slutar äta pronto). 

Nej, nu startar jag denna dag på riktigt! Ska åka iväg snart. Hör och häpna mina vänner!! Nelson sover fortfarande(?????!!!!!). Det är heeeelt otroligt. Annars brukar det vara han som ställt sitt alarm och drar upp mig om mornarna, men nu passade det sig inte att stiga upp vid samma tid som han alltid brukar. Och där med kan jag sitta och göra sånt jag aldrig hinner med, hihi. Ha en fin dag allihopa! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: