stephaniesliv

Tillbaka!

Kategori: Allmänt

Hejsan! Det var inte igår... Men jag har haft lite annat för mig de senaste dagarna.

Det började i torsdags då jag blev bortrövad en halv dag till Yasuragi på Hasseludden. Det var min sena julklapp/födelsedagspresent/allahjärtansdagpresent. Det var jättemysigt och jag kunde koppla av och må bra:) Fick dessutom världens skönaste massage och middag, hallelujah! 

I fredags jobbade jag och drog sen direkt hem till Sara som höll sin avskedsfest. Hon är i London nu och jag önskar henne all lycka där! Lördagen var rätt så seg med diplomskrivning inför simskoleavslutningarna osv. Blää! Åkte sen över till Dennis för att bli förbannad över eurovision song contest. Ja, Norge var helt okej. Men något som INTE var helt okej var att  det gick så in i helvete dåligt för Sverige! :( 

Igår var det tvättdag och lite trädgårdsdag. Dessutom power walkade jag och Steffie över 1 mil på kvällen. Duktig flicka:D 

Nu måste Nelson ut! Hörs sen:) Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: