stephaniesliv

Snart hemmafru igen.

Kategori: Allmänt

Snart ska jag knalla över till tvättstugan. Finns det något tråkigare än att titta på när tvätten åker runt i maskinen? :D Äh, skönt med rena, härligt doftande kläder. Och på tal om kläder, jag känner att butikerna behöver fylla på med snygga sommarkläder eller börja med höstkollektionen snart innan jag blir heeelt uttråkad. Vad är det här för svacka? Eller är det bara urplockat? Känner att min garderob ropar efter nya vänner, så jag måste ut och hitta lite fint snart. När jag ändå är i farten kanske jag kör en liten bloppis här... Skulle det falla i smaken? Tell me...

Har en sak att längta till dock, mina godaste yoghurtmixar! Muuums. Nej nu ska jag pussa lite på min sovande vovve och sen ta mitt pick och pack och ockupera tvätt(helvetes)stugan i några timmar! 


Visst är han stilig? Han börjar bli mer vuxen i kroppen nu. Så Snygg ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: