stephaniesliv

SLITEN!

Kategori: Allmänt

Hej mina vänner! Hoppas ni har det bra. Själv så är jag så sjukt T R Ö T T så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Håller på att somna här, men måste sysselsätta mig med något så jag inte glömmer bort att hämta in tvätten. Suckostön! 

Har bara jobbat, jobbat och jobbat denna vecka. Men det är värt det, jag behöver nämligen varenda öre nu känner jag. Har verkligen legat lågt med jobb i snart 2 månader. Bara simskolan som rullat på som vanligt, men nu är det snart slut då sommarlovet snart börjar, så jag måste hitta någonting istället för det nu i sommar. Kanske någonting på kvällen? Skulle vara rätt så bra känner jag. Är pigg och glad på kvällarna eftersom jag tycker att det är rätt skönt att vända på dygnet sådär, hehe.

Näää, nu ska jag gå och vara avensjuk på Nelson som sover som en prinsessa i sin säng. Så skönt att han kan vara avslappnad här hemma och gå till sin säng och sova. Han vet när det är kväll och när det är sovdags här. The show must go on för min del dock....

Ha det så bra! Kramar




Tagga musklerna, nu kör vi!!! hahaha.... *ZzzzzZZZzzzz*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: