stephaniesliv

Sigtuna + middag.

Kategori: Allmänt

Hej! Hoppas ni haft en bra dag ute i värmen. Jag och mamma åkte till Sigtuna idag. Det blev så i alla fall. Det var mysigt, men rätt så mycket folk (som vanligt). Vi hade tänkt beställa från Vofflan, men dessvärre hade de haft strömavbrott där, så det fungerade inte riktigt som det brukade. Men jag stod som en riktig trooper i kön bara för att få den där vofflan jag suktat efter! Haha:)

När vi vandrat runt i staden lite så kom pappa och hämtade oss. Därefter åkte vi till Väsby golfklubb för att äta middag. En riktig god risotto slank ner i magen på mig (och kan knappt gå nu för att jag är så mätt!!!). Tänkte bjuda på lite bilder från dagen; 


I Sigtuna. (Jacka och jeansshorts MQ, linne French connection, sandaler Roots).




Nelson vid golfbanan.


"Ska vi hem och sova nu?!"


"Man kanske ska ta och visa dem hur man ska slå ett dunderslag!"


Kommentarer

  • tove säger:

    söt vuvve!

    nelson :) coolt namn

    ta hand om varandra och ge så mkt kärlek som ni verkar göra <3

    2009-05-10 | 23:20:42
    Bloggadress: http://toveunderytan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: