stephaniesliv

Lördag.

Kategori: Allmänt

Hello! 

Har legat lite lågt fram till nu. Vaknade halv 8 av en busplutt som höll på att ränna runt i mitt rum och äta allt damm som fanns på golvet. Dennis tog ut honom så han kunde få göra det han behövde. Men leken var inte över efter det. 1 timme sprang han runt och höll på. Hah! Tillslut fick jag nog och gick och la mig på soffan. För det är det han vill, att vi ska gå och lägga oss på soffan och sova någon timme. Han vill ha mig för sig själv den lille vovven... Busis! 

Igår var i alla fall jättemysigt! Vi åt på en en restaurang som heter Back-a-yard. De serverade heeelt otroligt goda karibiska rätter. Mums säger jag bara. Och vilken nostalgi, kändes som att man satt i Västindien ett tag utan jetlag. Jag älskar mitt underbara Karrbien<3 Efter det såg vi Änglar och Demoner. En cool film faktiskt. Skönt att bara kunna se rullen utan att ha läst böckerna. Jag är ingen läslus direkt.

Nu har jag hur som helst vaknat till liv och det blir att göra stan med min älskling Stephanie ikväll! Ska försöka ta lite bilder under kvällen för en gångs skull. Kanske återkommer innan jag sticker över till henne där vi ska fixa oss. Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: