stephaniesliv

190509

Kategori: Allmänt

Halloj! Hoppas att ni mår bra. Själv så somnade jag och Nelson om efter att ha varit ute imorse. Till 11 sov vi här i soffan, haha. Han under filten som vanligt, nere vid mina ben:) Drömde såklart massa konstiga saker... Många saker som jag drömmer om nuförtiden verkar vara undermedvetna tankar, mycket skumt.

Men i alla fall! Tänkte komma igång nu tänkte jag. Kanske blir att vi åker till Kista galleria hela familjen. Nelson ska få lite ny mat samt några grisknorrar som han kan gotta i sig. Men jag vill inte vara där allt för länge. Har nämligen ett enormt sug efter scones! Tänkte därför baka lite i eftermiddag. Scones med nyponsoppa och te, åååhhh!!! 

Just det, nu är simskolan över för terminen. Rätt skönt faktiskt:) Tänkte inte bli så mycket mer långrandig nu, utan vi hörs senare! Kram på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: