stephaniesliv

Spring -09.

Kategori: Allmänt

Hej våren! Äntligen:) Dock bara för idag. Jag vågar inte tro att det här håller i sig. Det är trotts allt bara mars. Kommer så väl ihåg när klassen skulle åka till fyrishov, jag gick väl kanske i 4an... Hursomhelst skedde denna class trip i början av maj, och vad kom från himlen den dagen? Jo, snö. Haha. Vi får väl hoppas på lite global uppvärmning denna vår då, så kanske vi slipper snö i maj igen...

Har precis varit ute och njutit av det vackra vädret. Jag orkade gå i 20 minuter, och var inte så jättetrött när jag kom innanför dörren igen. Mamma är ledig idag också, så jag slipper vara ensam idag i alla fall. Nu väntar en härlig soppa på bordet som jag ska sleva i mig. 

Hörs sen! 

Kommentarer

  • Alshammar - Fashion Lifestyle säger:

    här är det inte vår:( och jag bor inte långt från väsby

    sv: tack , det värmer<3

    2009-03-05 | 19:25:30
    Bloggadress: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här: