stephaniesliv

Solsken.

Kategori: Allmänt

Dagens spontana tanke: Jag vill bli bruuuuun(are)!!!



Man mår så bra av solen. Helt fantastiskt att humöret bara går upp så fort. Nelson och jag tog en liten kort promenad i det vackra vädret, tror han tycker att det är roligt att gå faktiskt. Om annat är han en kung på att gå i koppel, och bara 12 veckor:D Plutten!<3

Ska försöka att inte somna här inne nu bara. Är så himla trött, och känner att jag inte fått tillräckligt med sömn på några dagar... Får inte missa bussen till vetten, för jag vill inte behöva springa och flåsa. Så tandpetare i ögonen var det! Kanske blir några avsnitt av "Little Brittain". Någon annan som tycker att den serien är underhållande? Igår satt jag och skrattade högt åt alla roligheter, hihi. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: