stephaniesliv

sjuk.

Kategori: Allmänt

Är sjuk igen...Det är hemskt. Kunde inte komma ur sängen på hela dagen förutom att gå på toa, som jag släpade mig själv till. Efter att ha svalt en ipren nyss så kan jag vara uppe och gå nu. Rastade Nelson också, skönt med lite frisk luft,

Annars så väntar jag just nu på att få se Kenzas lilla vackra ansikte i TVrutan alldeles strax, sen ska jag nog försöka sova lite till...

Så segt att vara sjuk IGEN. Jag var sjuk för inte så länge sen heller. Jag som nästan aldrig är sjuk annars:/  Nåväl, ni får ha det så bra där ute, ät mycket vitaminer så ni slipper bli sjuka! Kram


Kommentarer

  • ellinor säger:

    Krya på dig!

    Kram till dig och puss till Nelson <3

    2009-03-22 | 18:35:41
    Bloggadress: http://www.pandillodebesito.se
  • Anna säger:

    Krya på dig tjejen och grattis till sötpojken! Norrtälje väntar spänt på dig.. ;P kramar

    2009-03-23 | 13:58:53

Kommentera inlägget här: