stephaniesliv

Ris och ros.

Kategori: Allmänt

Hoppsan... Men äh, tack vem du nu är," föräldern", för du stärker bara det jag sagt i mitt föregående inlägg. Som förresten inte alls var menad att bli en debattartikel. Men, om den nu väckte så starka känslor så kanske jag borde ta till mig det som en bra sak. 

Jag kanske borde skriva om vad som verkar ett nytt hett samtalsämne. Nämligen föräldrar och vuxna som sitter och hånar tonåringar och unga för deras bloggar. Snälla, klipp er och skaffa ett riktigt jobb istället! 

Förlåt om jag trampade någon på tårna.


"Föräldern om Föräldrar, ni har makten!:
Jävligt dåligt försök till debattartikel men bättre skrattmaterial än dina vanliga inlägg."


Kommentarer

  • Föräldern säger:

    Är ingen förälder för övrigt, men tycker att jag skulle ge lite kritik och åsikter eftersom det är väldigt knappt på det här på bloggen.



    Inser du hur pinsamt det är när du ger föräldrar råd om hur man ska vara en förälder när du precis har skaffat hund och tror att du då har så stort ansvar. T ex om du inte har körkort och säger en chaufför ska köra sin bil.

    2009-03-30 | 12:25:15

Kommentera inlägget här: