stephaniesliv

oförändrad status...

Kategori: Lilla Nelson<3

Mår inte så mycket bättre, tyvärr. Såfort jag reser mig upp snurrar allt som om jag skulle haft en alldeles för hög promille i blodet. Ringde till jobbet och sa att jag förblir hemma imorgon också. Känner att det inte kommer att bli bättre (jag vet, inte värst optimistiskt), men jag får hoppas att jag märker någon förändring! 

Något som är lite jobbigt är att jag har ont i nacken som få. Vet inte, men hela min kropp känns som att den håller på att gå sönder:/ Inte sådär jättemysigt. 

Men, som jag nämnde tidigare idag så går jag bara runt och är varm om hjärtat. Jag har ju någonting att längta till, och det är inte vad som helst. Min söta, sockersöta och underbara Nelson<3 Utan att tjata (och tro mig, jag kan verkligen tjata) så är han verkligen min lilla "glädjespruta". Kanske inte det bästa ordet som förklarar, men jag blir totalt överlycklig av att bara tänka på honom!


Här var man frisk och hade världens underbaraste i famnen<3 Snart blir båda minnen till verklighet!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    yes :) kram

    2009-03-04 | 22:30:20
    Bloggadress: http://tiiniisen.blogg.se/
  • Em säger:

    nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna en partyväska, vad gärna med i tävlingen om du vill =)

    2009-03-05 | 00:30:52
    Bloggadress: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: