stephaniesliv

Mulen tisdag.

Kategori: Allmänt

Hejhej! 

Usch vilket konstigt väder det är idag. Hade hoppats på att få gå en liten promenad, men soffan ser mer inbjudande ut just nu...

Imorse gick vi upp vid halv 8. Nelson är så duktig som sover hela natten nu, vilket ger mig en bra uppladdning. Dock så gick jag ut med honom när vi hade vaknat så han kunde få "uträtta sina behov". Efter det var vi båda fortfarande trötta så vi gick och la oss i soffan och sov till 11. Efter det har det vart full fart, mer eller mindre:) Men nu ligger han och sover i knät (som han alltid gör när jag sitter framför datorn). Det är som han förstår att när matte sitter framför datorn så passar jag på att power-napa så hon får göra det hon ska göra:D Sötnos<3

Funderar på att åka till kista galleria lite senare. Nelson är jätteduktig på att åka buss, men jag vet inte om det är lite tidigt att dra ut honom på såna äventyr. Dock är det ju vardag och då brukar det vara rätt så lugnt där. Man får ha hundar i kista galleria, vilket är toppen tycker jag! 

Nu ska jag försöka förflytta mig till soffan. Men först tänkte jag bara säga en sak till Mona:

Vad kul att du hittade min blogg! Hoppas vi ses snart:) Hälsa tillbaka till pappa Milo och ta hand om dig. Kramar:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: