stephaniesliv

MARS.

Kategori: Allmänt

För exakt ett år sen tog den mesta ångesten slut, men den finns kvar än, tyvärr. Den kryper fram lite då och då, och tyvärr har jag svårt att ta det med en nypa salt. Men livet har sina ups and downs, i guess. Tänk att man inte kan flytta ifrån ovädret, istället kommer torkan. (och för er som inte alls hänger med; .för exakt ett år sen sov vi här i huset för första natten, vi flyttade ifrån mitt barndomshem, till där jag bor med min mamma nu)

Sen vill jag säga att det är denna månad det smäller! Om en vecka och 1 dag så bor min lilla Nelson här hos oss, och det känns helt fantastiskt! :D Var och hälsade på honom idag. Han var lika underbar som vanligt, men jag kan inte vänta tills han är här hemma och jag får pyssla om honom när jag vill. Iiiih:)

Annars har jag haft en slitsam helg. Gick och la mig alldeles för sent i fredags, vilket gjorde plåtningen väldigt påfrestande under lördagen. Mitt humör gick upp pch ned, men jag hoppas att någonting bra klämdes fram. Sen att jag och Dennis pratade om allt möjligt in på småtimmarna lördag natt/söndag morgon gjorde det inte heller bättre...

Nu väntar 1 veckas jobb. Varje dag=jobb. Bara att börja slita, en stor belöning väntar. Nu kör vi! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: