stephaniesliv

Livet är underbart<3

Kategori: Lilla Nelson<3

Nu ligger han här, vid mina fötter i sin lilla bädd. & jag är lycklig, lyckligare, lyckligast... Han är så underbar! Duktig är han också. Både nummer 1 och 2 har han gjort utomhus. Dock får jag mördande blickar när vi står ute... :D . 

Ville bara berätta att vi levde och att allt gått bra! Nu blir det förhoppningsvis en lyckad "kissrunda". Runda=Nelson står och skakar vid mina skor och tittar argt upp och tänker "Varför kissa här ute i kylan när det jag kan göra det på mattan i hallen?!"


Jag älskar dig!

Kommentarer

  • Torii, säger:

    Tack så OERHÖRT mycket för din kommentar. Det betyder verkligen helt stört mycket.. Det verkligen made my day, så himla rejält. Tack, tack & ännu mer tack.

    2009-03-10 | 00:32:24
    Bloggadress: http://hellokitty.blogg.se/
  • Matilde säger:

    Aaaw.. Hahaha, det där var en rolig bild du beskrev, skrattade högt för mig själv ;)

    2009-03-10 | 18:53:23

Kommentera inlägget här: