stephaniesliv

Jag skulle kunna bildbomba er...

Kategori: Lilla Nelson<3

.... Men väljer att skriva ett (tråkigt) hederligt inlägg istället. Det var länge sen jag skrev här, av den enkla anledningen; Jag har så mycket annat för mig om dagarna:) Man får väldigt lite gjort här. Och jag kan rekommendera alla ni som letar efter den senaste dieten, prova min. Skaffa-valp-dieten! För jag lovar er, man har så mycket att göra så att man glömmer bort att äta, haha. Men för mig är det ingen fara. För jag har min lilla Nelson som först och främst ska må bra:) Jag klarar mig, färskt vatten finns det gott om, och framförallt så behöver det inte tillagas före servering! :D 

Vi mår hur bra som helst här hemma med andra ord. Nelson har blivit så duktig på att vara ute och göra nr1. o 2. Jag är så stolt över honom! Han är mitt lilla mirakel. O de bästa som finns är att ha honom sovandes i knät när jag tittar på tv. Känna hans närhet och titta på honom när han drömmer! <3 Då kan han t.ex se ut såhär:




Nu måste jag kila, snart kommer min taxi och hämtar mig, för jag ska iväg på utbildning hela dagen! Kramar

Kommentarer

  • Ellinor säger:

    Vad härligt att läsa att det går bra för er :)

    Massor av kramar och pussar till Nelson<3

    2009-03-14 | 17:24:33
    Bloggadress: http://www.pandillodebesito.se
  • Mona säger:

    Hej!



    Ville bara kika in och önska dig grattis till lille Nelson. Tycker det är superkul att du har blogg och jag tycker det ska bli urspännande att följa ert liv tillsammans. Många lyckönskningar från oss och jag hoppas vi ses snart, och om inte annat till sommaren i Norrbo.



    Kramar från Mona och pappa Milo

    2009-03-16 | 17:34:03

Kommentera inlägget här: