stephaniesliv

Första dygnet.

Kategori: Lilla Nelson<3

Hej! 

Vi här hemma har börjat leva i helt andra vanor än vad vi är vana vid. Att vakna i intervaller är väl rätt så vanligt när man sover. Att vakna och höra en liten valp som gnyr är dock en vardag som för mig blivit verklighet. Från att ha vaknat till flygplan till att vakna av små ynka gnällning. Men även fast jag skönhetssömns-troende i högsta grad så är det inte helt fek att vakna till denna lilla krabat. Han har ju sovit hela kvällen, klart han är pigg mitt i natten:D 

Allt har dock gått jättebra. Och det är jag ju givetvis glad för:) Jag återkommer från doggy-ville när Nelson somnat igen. Får passa på att sova när han gör det, för när han är vaken då är det full fart! Både jag och mamma låg och sov (helt utmattade) på soffan. Nelson sov också, men vi vaknade av att han tittade upp på oss som om vi missat att hans mat o sovklocka ringt och nu var det ju dags att gå upp för att leka!!! Hihi<3

Kommentarer

  • ellinor säger:

    Visst är det otroligt att något så litet "märks" så mycket, hihihi...

    Han kommer att lugna sig inom några dagar.

    Kramar till hela flocken! <3

    2009-03-10 | 23:17:14
    Bloggadress: http://www.pandillodebesito.se
  • stephanie säger:

    Det är så underbart:) Om han skulle inte vara här nu skulle ett stort hål uppstå inom mig. Efter bara 2 dagar tillsammans med honom! Min minsta bästa vän någonsin:)

    Kramar tillbaka <3

    2009-03-11 | 11:49:08
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: