stephaniesliv

Endast timmar kvar...

Kategori: Allmänt

Tjoho! 

Har precis sett på Pirates of the Carribbean 3, så bra! Samtidigt bubblar alla dessa fjärilar i magen på mig! Wiih:) 

Tänkte berätta lite kort vad jag gjort i helgen. Igår efter att jag jobbat (och oj så tungt det var!) så åkte jag hem och duschade samt bytte om för att åka till Dennis och äta middag med honom och hans familj. Mådde verkligen inge vidare måste jag säga, var alldeles slut från jobbet och min hals höll på att döda mig kändes det som, men av någon konstig anledning så vaknade jag imorse och mådde relativt bra i halsen igen. Jag förstår mig som sagt inte på vad jag fått för konstig sjuka... Nu retas det bara i halsen, så det blir att försöka äta lite lugnande halstabletter ikväll så att jag blir AV MED DET! 

Försöker för övrigt hitta en ersättare för simskolan just nu. Inte det lättaste, så irriterande att inte folk svarar. Ok, jag är sent ute, men jag trodde att jag skulle vara bättre och inte ha ont i halsen. Jag tänker inte vara i vattnet när halsen gör ont, jag vet bara var det slutar. Inte helt ok när jag har en liten hundvalp här hemma heller. Så därför försöker jag tappert hitta en själ som kan jobba åt mig. Vad hände med take one for the team?! 


Nej, nu ska jag försöka att göra något annat sålänge. Här är en bild från plåtningen som jag gjorde förra helgen. Blev rätt så nöjd med resultatet, fast jag velar fortfarande...äh.


Foto: Christopher Grant 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: