stephaniesliv

En dag på stan.

Kategori: Allmänt

Hej hej!

Kom hem för ett tag sen från stan. Mycket trevligt, dock var det kalltkalltkallt:/ Blåste kallt vid vattnet speciellt. Men det var mysigt i alla fall. Med mig var Dennis och Nelson. Kul att få vara på lite äventyr ibland också:) I gallerian så träffade Nelson på två chikompisar också! Dock tyckte han inte att det var så underhållande då han var trött som få. Men det är så kul att träffa på varandra sådär. 

För övrigt är jag glad att Magnus vann Let's dance som jag hoppades på! De var så varma som danspar, man kände speciellt Annikas glädje när de vann, så härligt:) Eftersom jag själv är en person som älskar att vinna så unnar jag verkligen dem vinsten. Men jag vet också hur hemskt det kan kännas att komma 2a, usch. 

Nu blir det middag snart, vi hörs!


En trött Nelson som längtar efter Nybrokajen när det är sommar.

Kommentarer

  • Mona säger:

    Tänk va mysigt att få hänga med matte på stan. Han växer ju ofantligt fort den lille kusen! Så roligt att få följa med honom här.

    Må så gott!

    /Mona o pappa Milo

    2009-03-30 | 15:04:00
  • Stephanie säger:

    Ja, vi är ute på massa äventyr nu:D Han bara växer och växer, även jag som ser honom hela tiden märker det! Men det börjar sakta ner lite nu tycker jag. Hälsa pappa Milo! Ha det så bra:)

    2009-04-02 | 16:30:16
    Bloggadress: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här: