stephaniesliv

De första officiella tårarna har fallit (3 dagar kvar!)

Kategori: Lilla Nelson<3

Godmorgon! 

Vilket vackert sätt att börja sin fredag på:) När jag stod och sköljde ur ett tomt paket, så tänkte jag på vad jag skulle hitta på idag. Kanske inhandla lite chips, cola och titta på let's dance. Sen började jag tänka en vecka framåt. Och att jag skulle göra exakt samma sak, fast med Nelson vid min sida. Och då började tårarna spruta, nästan helt okontrollerat, samtidigt som jag skrattar lite halvt hysteriskt... Jag vet inte om det är mina sista tonårshormoner eller om det bara kom från hjärtat, men tanken av att få sitta och titta på TV med sin underbara hund fick mig att bli otroligt glad! Så glad att tårarna trädde fram. & finns det något finare än att gråta glädjetårar?:) 

Tillbaks till min frukost! Hoppas ingen granne såg min lilla scen där, såg att kvartersvärden gick runt, han kanske tror att jag är halvt labil nu och slutar hejja. Helt ok för min del faktiskt... haha. Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: