stephaniesliv

Dagens agenda.

Kategori: Allmänt

Då skall min ansökan till skolan jag vill in på äntligen skickas iväg idag! Ska kopiera lite papper och skriva ut lite saker, sen är det bara lägga brevet på posten! Ska bli spännande, lite pirrigt:) Jag hoppas att jag kommer in, men om inte så har jag förhoppningsvis lite alternativ att välja mellan. Det var tänkt att mitt lösenord för studera.nu ska komma i brevlådan nu i dagarna. 

Det känns konstigt att gå tillbaks till plugget igen. Men det känns som att jag fått smälta allt som hänt från gymnasiet, även fast det känns så avlägset. Jag menar, den där studentskivan man slet som ett djur för. Gone! Jag orkar nästan inte ens gå på några skivor iår, av den enkla anledningen att jag bara minns allt slit o skit som hände kring studenttiden förra året. Det är roligare att i såna fall göra ett krogbesök då man är lyckligt ovetande om vad som skett i förberedelserna. 

Nej nu tillbaka till dagens planer! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: