stephaniesliv

5 dagar kvar - sjuk.

Kategori: Allmänt

Goddag.

Jag har kämpat mig upp för att kunna stå på benen ett tag idag. Jag är sjuk, och fattar inte hur det kunde gå så fort. Igår kväll kände jag mig hängig och köpte lite kan jang för att bli piggare och förebygga att något skulle bryta ut. men jag var för sent ute, tyvärr. Efter att jag borstat tänderna gick det bara utför (och då var klockan bara 10). Jag började må illa och kände mig kall. När jag väl la mig i sängen kände jag att jag hade feber. Min säng brann samtidigt som jag frös. Inte alls en härlig känsla. Sen vaknade jag vid sjutiden imorse och var helt borta. Min hals strejkade när jag försökte svälja (vilket den visserligen fortfarande gör), och mitt huvud dunkade som en bas. Det var bara att acceptera det faktum att jag inte skulle kunna jobba idag, så jag tog telefonen och ringde in mig sjuk. Ingen annan kan jobba istället för mig, känner mig som en "svikare" eller hur man nu vackert skulle säga det. Det var verkligen inte den här veckan som jag skulle bli sjuk, men det är samtidigt någonting jag inte kan hjälpa. 

Hursomhelst, bara 5 dagar, sen hörs dedär söta tassarna på golvet. Jag har i alla fall någonting underbart att tänka på när jag mår som jag mår just nu! <3

Kommentarer

  • Alshammar - Fashion Lifestyle säger:

    krya på dig

    2009-03-04 | 13:30:39
    Bloggadress: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här: