stephaniesliv

4 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

Är det sant, kan det vara så nära nu?! Ååhh, låt måndag komma nunununu!! :D 

För övrigt sitter jag här hemma, fortfarande lite sjuk, men jag mår mycket bättre idag. Känns väldigt bra. Till och med så att jag tänker pallra mig till jobbet imorgon. Jag känner dock att det är bra att jag är hemma idag och vilar upp mig. Mitt huvud gör fortfarande lite ont. Samt min nacke, undrar varför just den ska göra så ont... Nåväl, blir väl att spendera denna dag med att titta på TV. Kanske försöker ta en kort promenad för att testa min rörelseförmåga. Inte så mycket att komma med när man går runt på några kvadratmeter här hemma. Inte direkt bedömande för om jag är jobbduglig eller inte. 

Hoppas ni mår bra i alla fall! Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: