stephaniesliv

2 dagar kvar!

Kategori: Allmänt

Bara två dagar kvar...jag vågar nästan inte tro på det:D så underbart!

Godmorgon förresten...hehe. Nej, nu måste jag säga att jag är trött på denna sjuka som jag fått. Den verkar smyga på mig nu igen. Mår inge vidare idag faktiskt. Är alldeles "slemming" eller vad man nu ska säga i halsen. USCH! Så det blir att gå raka vägen till apoteket innan jag går till jobbet idag så jag blir av med det här. Måste sova ordentligt ikväll så jag orkar med sista jobbdagen imorgon. Fasen vad veckan gott fort, men ändå har jag vart hemma två dagar. 

Nej, nu ska jag avsluta min frukost och sen ge mig på resterna av kladdkakan som jag bakade igår. Den vart otroligt god, och jag förtjänar efterrätt denna gråa morgon. Jag måste säga att jag även är förbaskat nöjd över vem som åkte ur Let's dance igår. Även fast Bettan inte dansade så bra så var jag trött på den där pajasen. Men ack så gulligt det var när han sa att det bästa han skulle ta med sig från programmet var Laila, aaw. Äh, nog med snyfthistorier, ge mig min kladdkaka! 

Ha en bra dag! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: