stephaniesliv

Trött!

Kategori: Allmänt

Nu är jag trött som få...! Orkar knappt gå upp från stolen. Träffade ju kusinen i stan idag. Vi gick runt lite och tittade på all rea, tillslut kom jag hem med en t-shirt från H&M. Vi la oss i solen på Djurgården och tog det lugnt. Observerade några brudar som tagit med sig en bergsprängare och trodde att de låg på beachen i St. Tropez. Housemusik som dånade över hela stället, som överröstade den mysiga musiken från Josefina. Vi ville bara kasta en vattenflaska i huvudet på dem! Dessutom kom de fram 2 lama små pojkar (varav en iklädd i kavaj i typ 30 graders värme) med en liten söt chihuahua som körde hundtricket. Jag hade inte med mig Nelson men fick veta att de var av samma kön och exakt samma ålder. "Min har större snopp än din" råkade jag så fint få ur mig... Sen gick de till nästa offer och försökte få till det. De var rätt så underhållande... haha. 

Jag vet inte vad det är för fel på blogg.se, men jag får inte upp några bilder! Så himla trist=/  Får bli en bra låt här istället...


Kommentarer

  • Mickan säger:

    haha...ja vilka snubbar, soo lame ;-)

    2009-07-06 | 19:31:38

Kommentera inlägget här: