stephaniesliv

Trött och hungrig.

Kategori: Allmänt

Det är som vanligt såhär på morgonen, jag är trött och hungrig på samma gång och vet inte vad jag ska prioritera. Därför sitter jag som ett fån och slösurfar tills jag blir tvungen att ta tummen ur ..... och göra något åt det. Lite typiskt mig. 

Jaha, idag är det fredag igen. Måste iväg och posta mitt kontrakt till lägenheten som jag skrev på igår. Så det blir en sväng fram och tillbaka till centrum. Idag blir ingen vidare glamorös dag, men imorgon blir det ju visning på medborgarhuset i Alvik! Ska bli roligt faktiskt:) Nästa vecka skulle jag kanske fotograferas för Täby centrum. Vi får la se hur det blir med det, måste ta och maila o kolla av lite saker. SEN kanske jag kan avnjuta min frukost. Bara det att Nellepelle ligger och sover i mitt knä, så jag känner mig lite fast här.

Förresten, har kikat lite på saker till lägenheten på blocket. Hittade en barbord/frukostbord, samt en fin säng. Ska försöka ta tag i det också, har ju faktiskt mailat annonsören, men det kanske är dags att ta tummen ur och ringa istället. Ja, ibland känner jag mig som 15 år och inte vågar ringa.Vilket påminner mig om att jag aldrig ringde in mig sjuk till skolan, utan mamma fick göra det under hela gymnasiet, haha! Så mogen var man då. Nej, klart jag kan ringa, men vanliga människor jobbar vanligtvis nu, plus att det är fredag. Och när jag upptäckte annonserna var klockan runt 01, så ja. Det ordnar sig....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: