stephaniesliv

Träning.

Kategori: Allmänt

Trampade 30 min. på min maskin. Känner mig helt nöjd. Jag menar, man måste ju börja någonstans! Steffie, om du läser detta: Vädret ser inte bättre ut, gör lite situps där hemma så går vi någon annan dag! Det funkar inte....

Ikväll har jag tvättstugan, jipp-i.... Äsch, det är bara några timmar av mitt lv, man kan ju inte klaga över det precis. Vem skulle annars tvätta mina smutsiga kläder? Och hur kul är det att gå runt i skitiga kläder, blä! Sen måste jag ju tvätta själv när jag flyttar. 

Har fixat till naglarna lite under eftermiddagen också. Tänkte att det kunde vara bra att vara lite fräsch, hehe. Nä, nu ska jag hitta på nånting roligt istället för att vaka över blocket ifall min drömsäng eller dylikt skulle poppa upp! Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: