stephaniesliv

Soon gone...

Kategori: Allmänt

Japp, imorgon fyller vi bilen med massa packning och drar upp till älskade Hälsingland! Älskar att vara ute på familjens landställe. Hejdå stadsångest och hej vacker natur och frisk, underbar luft! Med tanke på att flygplanen dumpar allt sitt fotogenbränsle och samtidigt ha E4an inte allt för långt borta (allt för nära när vinden ligger på), så måste man få ta en paus från detta. Känner att jag behöver slappna av och njuta lite. Har ju känt mig konstig de senaste dagarna, tror att jag behöver komma bort till ett ställe där jag mår bra. Skulle egentligen ha åkt på torsdag med Dennis upp. Men nu bestämde vi (eller jag) att jag åker upp nu imorgon, så kommer han på torsdag kväll istället. Känns bra, för jag har ändå inget att göra här hemma egentligen. Ska bli skönt att visa hur den "riktiga" naturen ser ut=)

Nej, ni får sova så gott! Ska försöka sova ut imorgon, fick inte göra det idag... Kram på er!


Snart där ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: