stephaniesliv

Nu har man allt "flyt" va?!

Kategori: Allmänt

Alltså, jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Är ju jätteglad att jag kommit in, men de andra utbildningarna jag sökt då? Och att jag måste svara innan den 15e JUNI. Det är ju fan nästan imorgon. Inte kommer jag hinna få reda på hur det går för resten av mina ansökningar till universitetet... Jag vet bara inte. Känner mig helt sinnesförvirrad. Det jobbigaste är väl ändå det här med studielån o skit. Är det värt det? Och är jag redo att kasta mig ur boet nu? Det betyder ungefär hejdå kärlekslivet och allt annat jag har kvar här som jobb och vänner...

Inte nog med det. En hårsalong i Stockholm vill ha med mig på en visning den 13e. Har man flyt nu eller vadå? Det ska bli skitkul! Något som kopplar bort stressen.

Stress, stress och återigen stress. Dämpade dock lite av det med att proppa i mig 3 stycken vofflor nyss. Bra jobbat!

Kommentarer

  • sara säger:

    Ta chansen;)grattis till att du blev antagen. jag tycker lungt du ska börja där, flytta, komma bort, göra något nytt, precis som jag:D det är hur kul som helst. alla har typ studielån som pluggar, det ingår liksom!! Kom ihåg att allt löser sig! coolt med hårgrejen.

    2009-06-03 | 20:16:58
  • Cilla säger:

    studielån är så inte värt det men dock nästan ett MÅSTE i början för att "komma igång". När man väl flyttat hemifrån tillkommer en massa avgifter som man aldrig tidigare ägnat en tanke åt - hemförsäkring, radiotjänst, studentlegitimation, hyra mm mm.

    Om du tycker att det är jobbigt att ta studielån kan du ha som mål att försöka jobba extra utöver studierna, men första 6(12)månaderna rekommenderar jag att du tar chansen att träffa nya människor och bara hitta din plats. Att flytta hemifrån är inte så bara, det tar ett tag innan man känner sig hemma igen!



    tusen lycka till och ännu fler grattis :)

    2009-06-06 | 00:07:51
    Bloggadress: http://twitter.com/CillaStromhielm

Kommentera inlägget här: