stephaniesliv

När solen poppar fram...

Kategori: Allmänt

... Så mår man toppen igen! Några solstrålar träffade mitt ansikte när jag promenerade med Nelson vid sextiden. Så underbart att veta att sommaren finns under dedär gigantiska molntäckena! 

Tänkte visa en liten detalj som kommer att finnas i min lägenhet. Vill bara flytta nu! Mitt marina tema tas på allvar ur alla aspekter;D Meeeen, det får bli en annan gång eftersom det krånglar med att ladda upp bilder här igen:/ 

Men nu, nu MÅSTE jag göra en inpackning för mitt hår. Det blev ju bränt när de skulle locka det för visningen, och jag är jätteorolig att det kommer smulas sönder och falla av. Det syns inte, men de luktar fortfarande illa och man märker att det är torrt och strävt. Hur kan man bränna någons hår sådär?! Buhu:/ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: