stephaniesliv

Måndag igen.

Kategori: Allmänt

Tiden går alldeles för fort! 

Kunde inte somna igår... Vet inte vad det var, men kände mig nervös och ängslig över någonting igen. Trodde att det skulle gå över igår då visningen va över osv (har känt såhär ett tag). Vet verkligen inte vad det är jag är orolig över eller vad det är, kan bara inte sätta fingret på det! Så irriterande. Det blir ju inte bättre av att jag stör mig på det heller, lätt att haka upp sig ju. Suck...

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Känner mig så otroligt seg så jag vet inte vad. Imorgon kanske jag åker upp till landet. Har inte hört något från det där med fotograferingen för Täby centrum, så jag antar att det inte blir av för min del. Ska bli skönt att komma bort och inte behöva tänka på allt här hemma. 

Kanske dags att få någonting i magen nu då... Kanske mår bättre av det? Åhh, vill inte må såhär längre:/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: